lördag 15 oktober 2011

Nothing can hold me back from you

Bara för att jag har skittråkigt och egentligen har massor att göra men pallar fan i mig inte göra nått vettigt och dessutom har jag världens fotosug men är för mörkrädd för att gå ut och fota meningslösa saker i mörkret!

Så vad har jag gjort på senaste? Jobbat, varit med Staffan och flyttat! Helt otroligt va, hela 5 km, från Ersmark till Kåge!

Iallafall så kanske jag kan vara snäll, eller elak och bjuda på några bilder på hur jag bor bara för att liksom!

Just ja, jag har köpt min första egna cykel på typ 100 år.. eh 10 iallafall! Eller vänta, har inte alla mina cyklar hittills varit arvgods? Blev iallafall en svart Scott, high-tech med miljontals växlar och ingen fotbroms! De ni! Tanken är att jag ska cykla alla 5 km till jobbet och tillbaks varje dag! Snacka kondisen jag ska få! Ska bli mer vältrimmad än Jared Leto!

Fick dessutom ett vykort idag, med bilder från London av Annichen, blev det för hon hittade inget med Jared på så!

Mitt fina vykort, och nej ska inte vara sådär gult, men kameran hatade tydligen färg + ljus i mitt kök

Min utsikt från fönstret by night

Min utsikt från fönstret by day

En av dom vettiga grejerna som blivit fixade, dator + en burn på sängbordet

Såklart måste det vara ordning på DVD:er, Skivor och spel

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skaffade väl en cykelhjälm också, dumt att cykla utan under vintern?