torsdag 28 juli 2011

What if the plane crash down?

Idag har jag roat mig med att jobba som vanligt, en dag till helg känns sjukt skönt!
Staffan, det är Van Helsing på tv på lördag, och nej, du har inget att säga till om!

Hade en massagetid, att säga att det var skönt går nog inte, för egentligen så var det inte det men har bestämt mig för att börja ta hand om min rygg och nacke bättre, snart börjar ju ridningen om och då brukar kroppen må bättre automatiskt då den blir ordentligt upptränad!

Fick iallafall höra att jag hade en stark rygg och massören frågade om jag tränade, antingen räknas mitt jobb som träning eller så har jag väldigt lätt att bygga muskler där! Hade två kotor som låg fel, en i ländryggen och en uppe i nacken, eller egentligen var dom 3, bröstkotan var oxå helt fel som vanligt men den fick hon till med massage, så blir att fara och fixa till kotorna snart!

Så har jag även fått hålla lite koll på Doris som gjorde sig illa i ena tassen igår, hon är så otroligt duktig som låter oss vara och kolla och peta, "tassen/give me five" är helt klart något som jag kommer lära in om jag i framtiden skaffar en helt egen hund! Och så har jag kommit fram till att det borde vara väldigt praktiskt med vita tassar och kort päls! Lite lättare att se alla sår då!

Nä nu börjar det bli dags att krypa ner i sängen!
Lisa Miskovsky på Trästocks i lördags, lite skillnad på konsertfotona i år och förra året.. Hoppas jag har blivit lite bättre iallafall!

Inga kommentarer: