tisdag 7 juni 2011

Close your eyes baby and lend me your finger together we walk out as one

Har varit skitkass på att blogga men får skylla på att jag har varit alldeles lagomt sjuk, var/är tokförkyld och var olidligt svullen i halsen, ett tag var det svårt att andas, inte alls okey... Gör fortfarande lite ont och jag snörvlar å har mig men det går nog över snart..

Iallafall så kom finaste Staffan och hämtade mig på kvällen i fredags, så åkte vi och såg på Pirates 4 i 3D, den var faktiskt helt okey! Är väl inte riktigt lika galen i filmerna som en viss pojkvän men dom funkar!

Och i lördags så for vi upp till Arvidsjaur och hälsade på Malin och Warro, på väg dit började det typ blåsa storm, och sen fick vi veta att det hade varit tromber runt hela norrland typ, CREEEPY! Inte konstigt att det kändes som bilen blåste lite som den ville och massa träd hade fallit!

Vi pratade iallafall massor, åt på Sibylla, såg film och var uppe på ett fjäll som jag inte minns namnet på! Blåste typ ännu mer på fjället! Jag höll mer eller mindre på att blåsa bort och skojar inte om jag säger att jag lättade då jag gick! Tur att jag hade Staffan att hålla i mig i! Ville sen även sno hem Giti's ena hund..

Sen hämtade vi upp Chrissan på busstation mitt i natten! Alltid lika trevligt då hon kommer till Skellhell!

Söndag så gjorde vi inte så mycket, Staffan sov typ hela dagen och sen så for vi och köpte film, chips
och glass och myste med Zombiefilmer (28 dagar senare + 28 veckor senare) och var uppe på tok för länge..

Sen idag så har jag blivit grattad av typ miljontals personer känns det som för att jag fyller 21, fast har inte direkt firat... Började dagen med att vara på klassträff på Stigs och fika och prata massor supertrevligt! Sen stressade jag till jobbet och har jobbat eftermiddag och avslutade skiftet med att bli livrädd då en Svala flög in. Jag är lite för rädd för fåglar ja... och sen kom jag hem och fick Svenska Flaggans Dag spelad för mig, sen har jag som bara suttit här..

Bara för att jag inte har fotat nått sen tävlingarna förra helgen så fyller jag ut med gamla bilder
Ett stycke trött Staffan

Ett stycke jag i närbild

Ett stycke kalv

Ett stycke söt Ardenner

Två stycke maskrosor

1 kommentar:

amanda sa...

åhhh, vars står ardennern? :D:D:D