måndag 21 februari 2011

There's nothing surgery can do when I break your little heart in two

Har sen i torsdags varit tokigt förkyld, vilket är SKITDRYGT!

I Fredags så var jag hemma och försökte vila upp mig vilket gick väldigt bra för på lördag så var jag ju faktiskt bättre, men sen följde jag med pappa på Firmafest, vilket faktiskt var riktigt trevligt om man bortser från att jag glömde ta med Lactrase och det inte var informerat att jag inte klarar av Laktos så jag fick typ dissekera maten för  att få i mig så lite laktos som möjlig för jag råkar ha erfarenhet att jag inte är så trevlig då jag har tokigt ont i magen!

Men var där till mitt i natten så stod jag och pappa sen ute i minst 20 minuter och väntade på en Taxi... Jag hade bara klänning och Leggings + min dunjacka på mig, jag höll typ på att frysa ihjäl och mina ben var helt röda då jag kom hem, och då jag vaknade igår (söndag) morgon så var jag ÄNNU mer förkyld än vad jag var innan jag började bli bättre på lördagen, kändes som lagomt kul!

Åkte iallafall och firade Anna i Umeå, fick massa gott fika! Min syster är bra på att baka, eller om det var närmaste Ica? Ananaspaj fick vi oxå och den var god och troligast hemmagjord, tror hon blev nöjd med sin present iallafall, får vi hoppas iallafall!

Sen på hemvägen så blåste det kallt på mina ben hela jäkla vägen, höll typ på att avlida och då vi kom till Skellefteå så började både jag och Anna whina om att vi frös om benen, och då kom pappa på att han skulle ändra så det blåste varmluft nere vid fötterna, undra om pappa tycker jag ska tuktas med kyla?

Idag så har jag typ enbart sovit och ätit i försök att bli frisk nångång.. vaknade tidigt för jag kunde knappt andas, fixade hals och näsan, åt och sov sen till och från mellan 12-15:20 sen for jag till stallet runt 15:30 och var där till seent, höll mina 2 teorilektioner, fick lite smått ont i halsen efter det, och umgicks med Linn (och Julia)

Sen har jag bara ätit middag, tagit det lugnt och ska snart sova!

Gammal bild från en regnig dag i slutet av Augusti.
Jag hatar min nya maskara som bara smetar ut sig runt ögonen då man ska ta bort den, sen fastnar det typ sådär så får man gnugga som fan... Jag har blivit bortskämd av min förra maskara som blev som tuber, bara blöta i 30 sek och sen stryka av. Å ja just ja, mitt hår blir lockigt då det blir blött! DISLIKE!

Inga kommentarer: