torsdag 17 februari 2011

Its hard to admit how it ends and begins

Kanske dags att skriva dagens blogginlägg nu?

Iallafall vaknade och kände mig inte alls okey, magen ville inte vara med riktigt och jag var förkyld, for till stan och köpte min finfina magmedicin och lite andra grejer t.ex. salladsbuffé på Ica, så gott! Fast pappa tycker inte mitt får räknas som sallad för allt han såg var pasta, räkor, skinka och nån dressing! sallad, gurka och ananas var gömt under!

Iallafall så har jag sen testat maskaran jag köpte, den var förjävlig att ta bort och såg ut som en gråtande kajalunge! Så städade jag mitt rum riktigt noga! Blev så fint så!

Sen har jag mestadels bara försökt överleva med frossa, huvudvärk, tät näsa o.s.v, nördat lite My so-called life och ätit flera gånger, sen knarkade jag lite ipren och annan fin medicin och for på stallet och red Pernille

Idag gick det faktiskt helt okey, försökte att se till att hon inte bara drog benen efter sig och jag tror faktiskt det blev lite fart på hon ändå, känns som skumt att bli nöjd över att hästen överhuvudtaget går framåt men ibland är det väl nästan bara det kravet man får ha!

Inga kommentarer: