måndag 28 februari 2011

How can we dance when our world is turning?

Tänkte skriva ett litet inlägg innan jag ska sova, eller ja jag tänkte ju faktiskt se film före, får se om den är bra! Kollade filmtipset och där hade den fått lite blandat betyg, och ser det ut så då brukar jag ofta tycka filmerna är bra! Jag skulle vara världens sämsta filmrecensent (heter det så?) för jag tycker alla filmer som folk tycker är skitkass är bra!

Idag har jag iallafall varit i stallet som dom flesta andra måndagarna! Gick dit i alldeles lagomt mycket kläder för det var soligt och hyfsat varmt, men sen då jag skulle hem igen under kvällen så var det ju inte alls lika varmt så då frös jag!

Aja nu är filmen klar och nu blir det dags för Requiem For A Dream!

Yes, idag har det bara blivit helskumma egobilder, och ja, jag har pyjamas på mig!

Bara för att det 23:59:30 ikväll är 30 Sekunder till Mars, och ja jag vet att det bara blir rätt på Svenska eftersom vi stavar månaden Mars och planeten Mars likadant, på engelska så är det March och Mars, Men ändå är en logga från 30 Seconds to mars album This is war som jag gjorde med alla mina miljontals burkar då jag hade tråkigt idag!

Inga kommentarer: