lördag 12 februari 2011

Dag 20: Min favoritfilm.

Egentligen har jag ingen speciell favoritfilm, tror jag.. har flertalet filmer som jag gillar väldigt mycket, men det blir en lång lista att skriva ner!

Men får utnämna en som varit med mig från jag var liten, Titanic!

Då filmen kom på VHS som man hade då så såg jag den om och om igen, kunde inte engelska och kunde inte hinna med i texten så jag satt och var sådär vansinnigt koncentrerad och sa "NEJ!!" Varje gång jag inte hann läsa allt!

Såklart var Leonardo DiCaprio min första stora kändiscrush oxå! Who else liksom? Vet inte hur många gånger jag har sett filmen men, jag vet att det finns fel i den, men samtidigt så är den i mina ögon så fantastisk att jag måste se den om och om igen!

För några månader sen så köpte jag t.o.m Collectors Deluxe Edition med massa extra material, men jag klarar inte av att se Making of materialet, för jag vill att filmen ska fortsätta vara magisk!

Brukar t.o.m ha igång Soundtracket då jag ska sova, älskar speciellt Unable to stay, unwilling to leave, gillar även scenen där det spelas.

1 kommentar:

Christina sa...

Aww. Jag hade aldrig någon crush på han xD Ser fortfarande inte vad som är så snyggt med han o.0