onsdag 9 februari 2011

Dag 19: En bild på det jag köpte senast.

Perfekt kategori idag eftersom jag faktiskt har varit på stan idag och endel grejer följde ju med hem!
Canon Ixus 130 - Färgen ser ni ju, väldigt rosa och väldigt liten! 

En skyddssocka åt kameran och observera att det står Nikon på sockan, känns som bättre så, känner mig ju nästan otrogen mot Nikon nu! Fast jag kommer ändå alltid älska min systemkamera mest av alla kameror jag har (har bara 3 + på iPhonen)

Tvål och Body Butter, Kings & Queens, var tvungen att köpa det! Gick runt helt lugnt på stan och gick in på Åhlens och lyssnade på musik och just då jag går förbi ett bord med dom där flaskorna så spelas Kings & Queens - 30 Seconds to Mars i mina hörlurar, och just då refrängen där dom ju faktiskt sjunger Kings & Queens, vem kan låta bli att köpa efter det sammanträffandet?

Köpte en ny berlock till armbandet, den till höger
Produktbild på berlocken!

Köpte även en Pincett och några Dr Pepper men dom orkar jag inte fota!

3 kommentarer:

Christina sa...

Hoppas inte Nikon får höra om vårat snedsteg ;) Men kameran var otroligt fin både som svart och rosa :D

Klart då behövde Kings & Queens grejset ;)

Berlocken är ju bara för underbar :) Vi får kolla efter någon passande här till bägge ;) eller en matchande tatuering. vad sägs ;)?

Jennie sa...

Den rosa var ju läcker :)

Jennie sa...

Kameran då ;). Glömde skriva det ju..