torsdag 2 december 2010

Why can't I breathe whenever I think about you?

Sitter och tar det lugnt (läs; Försöker överleva) det står just nu 3-0 till min mage, först så fick jag världens jäkla mjölkmage typ... tror det eventuellt kan ha varit det, sen så magkatarr och mensvärk på det, behöver jag säga att jag just nu inte alls tycker om min mage?

Har iallafall jobbat igår och idag och varit superduktig, säger vi... Nä men jag har då jobbat iallafall och idag hämtade jag ut Kamp-tröjan och var på Massage, det behövdes verkligen, har fortfarande kvar tjoller i ryggen, men nu kanske musklerna är lite mjukare iallafall!

Fast tokigt förvirrad är jag idag så kommer inte förvåna mig om jag råkar rida in i en vägg eller rida omkull någon idag, typ svänga vänster då jag ska svänga höger eller liknande! Behöver egentligen sova NU men det är lite mycket begärt!

Fast höjden av förvirring måste ha varit idag på massagen, var en kille som skulle massera mig och så ställer han sig och håller en handduk för sitt ansikte, å jag typ kollar på han och funderar på vad han håller på med, sen kommer jag på att han kanske inte får alternativt inte verkar professionellt om en manlig massör står och kollar på en kund av motsatt kön då hon tar av sig tröjan.. Men vatusan, det är väl inget som ingen har sett förr? Man har ju ändå BH på sig, jag kanske börjar ha för mycket killkompisar och ha bott med pappa och lillebror lite för länge för att inte vara så brydd om någon ser mig i byxor och bh..

Nä nu ska jag ta det lugnt, återfå värmen i kroppen och sen fara till stallet men bjuder på lite bilder från i tisdags först!




Den där tomten har vi haft sen jag var liten! Klassiker!

1 kommentar:

Christina sa...

Så bra bilderna blev :) Hoppas du blir bättre snart med magen :)