torsdag 16 december 2010

I'm sorry for the times that I made you scream

Nästan nyss hemkommen från nattskiftet har gått rätt bra även om jag känner att jag hade kunnat jobba fortare, men är fortfarande tokigt trött, vete tusan vad det är med mig, finns anledningar till att pappa brukar kalla mig Vampyr och det har inget med att jag gillar vampyrer eller har huggtänder att göra utan att jag är ett nattdjur, men nu så vill jag bara gå och sova mellan 20-22, vilket är opraktiskt då man ska fara och jobba 22 men men nu är det bara ett skift kvar!

Min mobil har i övrigt varit inne i först fodralet som jag köpte i fredags, fuskskinn och med plats för bankkort, och sen utöver det inlindad i plastfolie, inte stor risk att den blir vattenskadad!

Annars så var jag ju stallvärdinna igår, det var rätt lugnt eftersom det var avslutning och då har dom knytkalas och sitter och fikar! Sen diskade jag alla glas som folk hade använt för hand, sen kom en och frågade varför jag inte använde diskmaskinen... Jag är inte alls lite korkad! Men blev då lite fika till mig också och jag var psykat törstig så kändes som jag satt och hällde i mig massor med saft! Har även varit tokigt törstig inatt!

Aja återkommer väl senare idag med hur det har gått på ridningen och så för nu ska jag sova innan jag somnar sittande!

Just ja, igår släpptes Within Temptations nya singel, återkommer med den oxå!

Puss!!

Foto: Linn Lundström

Inga kommentarer: