måndag 1 november 2010

Imagine how the world could be so very fine, so happy together

Blev på tok för sent igår kväll, sov ju alldeles för länge under dagen igår och sen under kvällen så hade jag så roande samtal så tiden bara sprang iväg, dessutom fick jag ont i vänster halsmandel så hade svårt att somna, har fortfarande ont i den där jäkla halsmandeln!

Tur jag har en pappa som gör som jag ber han om och far och köper bedövande halstabletter till mig och t.o.m erbjöd att komma med dom på jobbet! Men jag hade Ipren så jag överlevde!

Hade dessutom egentligen tänkt gå på massage idag, men om halsmandlarna tjollrar så känns det inte som en bra idé att massera sig, är ju känt för att kunna dra igång alla möjliga baciller och virus i kroppen och jag har inte riktigt tid att vara sjuk än!

I övrigt så ha jag idag inte gjort mycket mer än varit i stallet för Grodis skulle rida och så har jag ju såklart varit och pussat på både stora och små pollar, sen blev det middag, som höll på att resultera ett nerbränt kök men det började turligt nog aldrig brinna, bara ryka lite för mycket för att se okey ut! Man kan hoppas jag har andra kvalitéer för laga mat är inte min starka sida!

Nä nu blir det dusch och sömn!

Inte för att vi direkt har någon snö kvar, men är ju så jäkla tråkigt utan bilder! Dessutom har jag säkert haft upp den här bilden förr!

Inga kommentarer: