måndag 25 oktober 2010

You know I'm not gonna diss you on the Internet cause my momma told me better than that!

Orkar egentligen inte blogga för jag har inte så mycket att blogga om så förvänta er inget mer än vanligt svammel!

Sitter just nu och har vänt på dygnet, jäkla nattskift, jobbade dessutom övertid fredag-lördag så nu är både dygnrytm och mage upp och nervänd, fast nu är det pappas tur, och lillebror har flytt till sitt bihang, nej förlåt Emmy, jag vet att det är tvärtom och att det är du som är bossen! Iallafall nu så gör jag sånt som alla gör då dom är ensam hemma, lyssnar på dålig 90-tals pop och dansar och ensam i min egen värld så är jag pro på det! Även om det enda som är Pro i verkliga livet är min dator!

Men försökt inte ens låtsas att ni aldrig någonsin gör detsamma!

Hade väl tänkt vakna klockan 9 imorgon, eller idag, får se hur det går... sov till efter klockan 3 idag, kanske lika bra att åka till typ.. USA, jag lever ju likförbannat i den tidssonen nu! Vem följer med?

Kollade på lite random bilder så nu blir det en bildbomb med både gamla och nya bilder..
Observera tungan!

Våran hermafrodit kisse, mamma säger numer att det är en hane vid namn Pelle men i mina ögon kommer h*n alltid vara en DET!
Jag och Cicco för massor med år sen!
Ondska!



We'll ride still fired on the beat down low
I don't need nobody but my honeys
When I go
Round, round baby
Round, round
Spinning out on me
I don't need no man
Got my kicks for free

Inga kommentarer: