torsdag 28 oktober 2010

You jump, I jump... right?

Sitter och tar det lugnt innan det är dags att fara till jobbet.. IGEN! Eftermiddag är trevligt för man slipper kliva upp tidigt, men socialt liv? Vad är det för nått? Känns som man bara jobbar och sover...

Har iallafall hunnit vara på stan idag, först for jag på Kusen & Co och kollade om jag hittade något där, och ja nog tusan hittar man grejer där, men då ska man ju ha en häst att ha alla saker till... Men det ligger ju på min framtida inköpslista! Dom hade en supersocial Flatcoated Retriever, jag är ingen Retriever människa, jag skulle troligtvis aldrig någonsin få för mig att skaffa en Golden, jag vet inte varför men på något sätt har jag fått för mig att dom är tråkiga, inga fart, inge charm... ingenting! Men det är väl säkert inviduellt alla hundar kan ju inte ha Doris energi! Men den där Flaten var då fin iallafall!

Sen så var jag in på Stale, det är ju på samma ställe, hittade inget där, funderade smått på att köpa en Sweet tröja bara för att det står Sweet, men priset och bara-för-att köp går inte riktigt ihop! Så är det som kul hur vissa personer verkligen aldrig verkar förändras!

Sen blev det Team Sportia för att kolla efter en vinterjacka, att det ska vara så jäkla svårt att hitta en jacka? Varför kan inte jag ha egen kroppsvärme och inte behöva en jacka som är anpassad för att ha på antarktis, och nej Chrissan jag ska INTE köpa en Canada Goose jacka för 6000 spänn! Hittade en som hette Jenna dock, på nått sätt talade den till mig, men tror den skulle vara för tunn, tyvärr annars var den helt okey snygg å så, men med tanke på att jag är utnämnd på topplistan över "kallaste tjejer" och blivit kallad Levande vibrator för jag stod och frös så jag skakade så behöver jag någonting TJOCKT!

Så då jag ändå var åt det hållet så blev det in på Partaj, dom hade massor med Halloween grejer, och jag hade gärna köpt upp hela butiken men blir nog inte att klä ut sig någonting i år, DAMN YOU CHRISSAN SOM INTE ÄR HÄR OCH FIRAR HALLOWEEN MED MIG!!!
Iallafall så jobbar jag ju till 22:05 imorgon, och sen Stalljour lördag och söndag...

Så känner jag mig som en av världens mest ärliga personer! Stod och skulle hämta ut pengar, så var det en före mig, sen då jag skulle stoppa in mitt kort så stod det "ta dina pengar" och då såg jag att hon före hade glömt pengarna och hade ju försvunnit in på Ica och jag hade som varken tid eller kunde springa in å leta efter henne, såg hon ju inte så bra att jag hade kunnat identifiera... Så jag tog och lämnade in pengarna i förbutiken till Ica, alltså just bredvid bankomaten..

Hade haft sånt grymt dåligt samvete om jag hade tagit pengarna och bara gått! Mamma uppfostrade mig ordentligt då jag tappade mitt godis på OBS då jag var liten och liten som jag var så började jag ju äta det som hade ramlat på golvet och då skällde mamma ut mig och sa att jag var en tjuv om jag åt upp godiset som vi inte hade betalat för, och det sitter kvar än idag, kan ärligt säga att jag har aldrig någonsin snattat (om man inte räknar med den händelsen då)

Inga kommentarer: