fredag 8 oktober 2010

I believe that the heart does go on

Ska försöka komma på om det har hänt något nytt roligt i mitt liv, men svaret är nog nej, har fortfarande ont i huvudet vilket jag ju har haft i en vecka nu, börjar bli alldeles lagomt jätte less! Varit hemma i två dagar för att försöka få bort huvudvärken men jag har testat typ allt känns det som.. iallafall sömn, spikmatta, massera mig själv lite eftersom jag inte vill bli seriöst masserad eftersom jag är lite småförkyld oxå och det är ju inte så bra att dra igång nått skit! Värktabletter är även tagna, med har som inte gjort någon skillnad!

Tog t.o.m och slängde ut sängen igår! Det var inte en dag för tidigt, sover nu istället i en bäddsoffa som iallafall är lite bättre för rygg och nacke än min säng var, även om den är groteskt liten, inte konstigt att jag höll på att sparka sönder Grunkos revben då jag sov i en liknande och han sov på extrasängen bredvid för massor med år sen, jag fick väl ingen plats!


Undra om jag skulle behöva en ny säng... för typ 2 år sen minst?
Var dock ute några minuter och fotade idag, men blev inte så mycket, jag har så jobbig huvudvärk att jag inte ens vill fota! Är inte det ett tecken på att jag troligast är dödssjuk?

Försökte mig på att fota lite "höstbilder" men som sagt motivationen var inte direkt på topp..

1 kommentar:

Christina sa...

holy damn, din säng xD Visste att den var illa men inte SÅ illa....

Höstbilden blev då fin :)