måndag 4 oktober 2010

I never dreamed that you'd be mine

Har inte bloggat på hela helgen tror jag! Har dock inte hänt så mycket, har nött VM i Fälttävlan som har visats på tv, hade gärna varit där själv dock!

Så i söndags så hjälpte jag jouren på KDRF, blev lite för lite sömn, kanske det iofs har blivit dom senaste dagarna oxå för jag har haft ont i huvudet sen i fredags till och från, antingen håller jag på att bli sjuk, eller så är det nacken eller sömnbrist, eller en kombo av allt!

Idag har jag varit på jobbet, såklart! Förmiddag, skitsegt men det är ändå skönt att sluta kl 14.05, man hinner ju med nått då! Sen blev det stallet där jag fotade lite grann, men blev inte så mycket foto eftersom jag är så seg att var drygt att fota, återgick t.o.m till Auto utan blixt för jag verkligen inte orkade engagera mig det minsta! Då är det risigt!

Så nu ska jag ta å sova!

Inga kommentarer: