söndag 8 augusti 2010

Out of the dreams we had they're bad

Har inte gjort särskilt mycket idag, hade tråkigt så gick ner till ridhuset och fotade lite hästar i hagen, Gulli och Fiona kom tillbaka från betet så hjälpte till att lasta av, så fixade jag till Ladys jäkla exemtäcke! Gillade inte alls spännerna på det!

Har även sett lite trav med pappa, men somnade eller slumrade på soffan under tiden, jag hann iallafall se det loppet jag ville se!

Jag är sjukt hoppsugen så jag var faktiskt tvungen att fota ett hinder!

Från vänster: Delirious KJ, Hampus, Hector, Bernhard och så en Cojac som gömmer sig bakom BernhardDille är typ en Åsna, kolla in öronen!

Från vänster: Fiona, Gulli och Kansas
Gulli och Fiona hade varit på bete någon annanstans och roade sig en stund med att rusa runt runt i hagen.

Inte precis bästa bilden men det är ju Kansas och han är ju alltid söt även om han är sjukt smutsig!

Inga kommentarer: