onsdag 11 augusti 2010

Even at my worst I'm best with you

Vi har fått en ny familjemedlem hem till mamma, en liten kattunge, supersöt så jag dissade att jag blev en smula snuvig av att lukta på henne! Tog lite bilder på hon, vilket inte var det lättaste eftersom hon är liten och dessutom rör sig hela tiden!



Tigga? Vem jag? Nej, aaaaldrig!!

Djup koncentration

Och swish så var potatismoset borta!


Vi måste ju ha en av världen sötaste kattungar! Pappan är våran andra katt, en Hane vid namn Frasse, eller allmänt kallad Frasse Fransson som fick fixa en kull ungar innan han fick vara med om det som alla killar får så ont av att nämna, alltså kastrering!

1 kommentar:

Evelina sa...

Katarina Von Bredow är.. KÄRLEK! Yapp yapp! Har de flesta utav hennes böcker, och den jag beställde igår kostade bara 41 kronor (bokia.se) så jag kändem ig illa tvungen att beställa den :D