tisdag 6 juli 2010

Varmt!!

Det är så psykat varmt! Sitter just nu i mitt rum som är ännu varmare än resten av huset och ute och håller typ på att svettas bort!

Jag som alltid brukar vara insnurrad i täcket hade imorse sparkat av mig i stort sett hela täcket och låg mestadels och kramade om det samtidigt som det typ spruta svett, måste ju säga att man inte känner sig allt för fräsch på sommaren och jag längtar knappt till jobbet speciellt inte om det är lika äckelvarmt som det var igår så man knappt ens kan andas ordentligt!

Aja ska snart överge mitt rum och bege mig neråt där det är liite svalare iallafall!

Har iallafall laddat upp med två Powerade, som vanligt den blå som jag ska ha med mig på jobbet så att vätskebalansen återställs lite iallafall och då jag kommer hem så väntar en Ben & Jerrys Chocolate Fudge Brownie på mig!


Ögat blev creepy för att det blev taget med blixt, men hon ser så grymt liten ut min lilla bitchi-misse!

Inga kommentarer: