lördag 3 juli 2010

Goodnight?

Jag har seriöst stora svårigheter att sova just nu, kan väl bero på att jag har jobbat natt hela veckan och har vansinnigt lätt för att vända på dygnet!

Kvällen och natten har jag roat mig med att umgås med Jenny, som ni kanske ser på bilderna i förra inlägget, vi for ut och gick och jag tog med mig kameran för att fota lite allt möjligt! Vi hittade ju bl.a. en fin Ung Ardennerhingst som tyckte det var skitroande att det var någon som gick förbi och var en riktigt bra fotomodell oxå!

Sen såg vi film och sen har jag roat mig med att ta egobilder i mängder och försöka klura ut alla möjliga inställningar! Det kommer ta LÅÅÅNG tid innan jag kan med kameran helt (Tur att det finns AUTO även om jag inte vill använda det särskilt mycket)

Sen är det ju tur att man kan konsten att vara het oxå!

Inga kommentarer: