fredag 11 juni 2010

Wait 'til you see my smile

Har suttit och försökt klura ut hur man fixar bloggen fint! Chrissan hade ju gjort det så fint med flera sidor och allt! Lär mig? Får väl vara kaos ett tag tills jag vet hur jag vill ha det! Gillade iallafall bakgrundsbilden, jag vet inte vars de är från? Irland kanske? 

Bilder och så kommer väl snart bli uppdaterade, då jag har några bra, får ju se om det blir att köpa en systemkamera då jag får lön så då får man "lite" bättre bilder iallafall! 

I övrigt så ha jag blivit förkyld! Ha haft segt slem i halsen hela veckan, skitirriterande har stor lust att köra ner en flaskborste å skrubba bort det men jag tror inte riktigt det funkar! Och så helt huxflux har min näsa börjat rinna så jag kanske kan glömma tanken på att halsen beror på att det är så äckligt torr luft på jobbet! 

Blir väl kanske att leta upp nässprayen innan man far och jobbar, vilket troligast kommer leda till näsblod! Torr luft + nässpray som torkar ut slemhinnorna i näsan NICE!

Nä nu ska jag hitta på nå vettigt kanske gå ner till stallet eller så bara för att jag har värsta hästsuget och jag jobbar eftermiddag så jag har inte fått min hästdos idag!

1 kommentar:

Christina sa...

Så svårt är det inte att ordna flera sidor, det har jag ju haft länge ;)

hoppas du blir bra snart. Tycker att du kan pallra ditt ass hit snart :)