lördag 29 maj 2010

Over the hills and far away

For mot stan och Grunko igår, inköp blev Nyponsoppa, Mariekex, Novaluzid i ett försök att fixa min mage! Sen sprang jag även in på Cubus och köpte sockar och  hårsnoddar, var väl hos Grunko runt 5 nångång! Sen försvann han en stund, jag fick följa med men eftersom magen va så psykad, typ Magkatarr så ville jag inte åka runt på ett tag!

Sen så kom han ju hem, då satt jag och såg dom bra delarna av Titanic, som Grunko i övrigt kallar Fjolltanic, jag tycker han har väldigt dålig filmsmak vissa gånger iallafall då han dissar Titanic!

Sen for vi runt 8 eller vad klockan var och skulle skjutsa Lidde på krogen, så var vi hemma hos Lidde i nån timme, han bor på 4 våningen i en 1:a i samma område som Anna bodde i, från hans fönster såg man ingången till Annas fd lägenhet! Jag höll ju på att fortsätta till Annas gamla lägenhet, huvudet är lite för invant på att är man där så går man dit och ingen annanstans!

Sen for vi hem (till Grunko) och såg på tv, eller ja Grunko såg på tv och zappade mellan olika filmer, vi försökte ladda hem Iron Man 2 men det va så jäkla dålig kvalité så vi beslutade oss för att se den på bio eller fixa den då den kommit med bra kvalité, eller både och..

Inatt spenderade jag med att må tokilla, sova en stund, vakna och må illa som fan, gå runt en stund, sova en stund till.. där vid 8 så gav jag upp, klädde på mig och gick på en promenad i försök att få magen att fungera, lite bättre blev det väl iallafall!

Sen så har jag inte gjort så mycket, jag och Grunko såg The Dukes of Hazzard och The Dukes of Hazzard The Beginning sen så packade vi ihop våra grejer och så for jag hem till mig och han åkte till Byske..

Sen har jag ätit och tagit det lugnt, varit hos Robert och Monika och ätit lite till och sett lite ESC men jag övergav det mitt i och så gick jag och Jonte förbi faster Astrids förra hus, som ska säljas igen, hade man varit miljardär så hade det inte varit någon tvekan! Sen gick vi runt i skogen en stund och pratade barndomsminnen vi har nog känt till varenda stig i den skogen!

Inga kommentarer: