onsdag 14 april 2010

The way you smile it turns me on

Ska försöka komma på vad jag har gjort på senaste tiden, men det är så lite så det ska nog gå fort! Hade typ magsjuka eller iallafall vansinnigt dum mage hela förra veckan, not nice!

I helgen så var det stalljour + superfint väder, måste ju säga att jag faktiskt inte har något emot att gå ut före kl 7 på morgonen då solen skiner sådär fint som det bara kan göra ibland! Som det gjort dom senaste dagarna! Idag är det dock lite mer molnigt än det varit i helgen!

I måndags var jag på kompetenstorget + bibblan, på Kompentestorget såg jag först Slitz, inte tidningen utan personen, naturbrukare förstår vem jag syftar på! Sen då jag skulle leta upp någon som kunde skriva under pappret till aktivitetsstödet så vem träffar man inte på då om inte Eja! Trevligt trevligt!

Nu ska jag för ovanlighetens skull göra som Stoltz säger och svara på nån lista han hade på sin blogg!

Vad är klockan?
12:18

Ditt namn?
Jenna Skytte Bjursell

Piercings?
Öronen (saknar navelpiercingen)

Ögonfärg?
ALLT! Grön/Blå/Gul och allt vad det är!

Födelseplats?
Skellefteå BB

Favoritmat?
Grillat kött, mammas potatisgratäng och bearnaisesås!

Någonsin varit i Kalifornien?
Nope, inte än!

Någonsin tapetserat något med toalettpapper?
Nej, det kanske vore en idé

Älskat någon så mycket att du börjat gråta?
Ja?
Varit med i någon bilolycka?
Nää

Krutonger eller baconbitar?
Bacon <3

Favoritdag på veckan?
Torsdag - Lördag

Favoritrestaurang?
Ingen aning! Tatung?

Favoritsport?
Ridsport! Måste man välja gren?

Favoritdrink?
Nått gott iallafall!

Favoritglass?
Ben & Jerrys Chocolate Fudge Brownie

Walt Disney eller Warner Bros?
Walt Disney

Favorit-snabbmatsrestaurang?
Frasses

Vilken färg har din sovrumstapet?
Vit

Hur många gånger kuggade du på teoriprovet?
Har inte gjort det än, men en gång på traktorkortet iallafall! FAIL!

Vem fick du ditt förra mail ifrån?
Vet ej, Facebook?

Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort?
SEGcompany, iallafall om jag hade haft häst!

Vad gör du oftast när du är uttråkad?
Läser, studsar runt, sover..

När går du och lägger dig?
Olika! Men oftast efter 12

Vem kommer att svara på detta e-mail först?
Ingen aning

Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara ?
Chrissan!

Vilket tv-program missar du inte?
Gossip Girl, Cougar Town och Ponnyakuten fast ponnyakuten ser jag på SVTplay så är svårt att missa!

Senaste person du gick ut och åt middag?
Om man räknar att typ gå på frasses eller pizzeria så Grunko tror jag då! Fast iofs så tar vi ju mestadels hem maten!

Ford eller Chevrolet?
Chevrolet Corvette

Vad lyssnar du på just nu?
I say a little prayer - Diana King

Vilken är din favoritfärg?
Svart, rosa, lila

Hav eller flod?
Vet ej!

Hur många tatueringar har du?
Ingen, vi får se om det blir i framtiden

Har du någon gång kört slut på bensinen?
Eftersom jag inte har nått motorfordon så nej

Katter eller hundar?
Hund

Klockslag när du blev färdig med det här mailet?
12:28

1 kommentar:

Shut Up and Train! sa...

Du är den tredje som faktiskt har orkat svara på dessa frågor xD!