onsdag 6 januari 2010

Beautiful bride, body of Christ..

Nu har Grunko varit förbi i några timmar, är iskallt så var väl ren tur att hans bil startade då han skulle hem! Vi har ätit hamburgare, busat och sett film, först började vi se Ratrace men då laggade internet ihop och då går det ju såklart inte att använda Voddler, så då fick det bli Mirrors eftersom jag hade den på datorn! 

På tal om film så märkte vi igår att man kunde stoppa in ett USB-minne i våran DVD och på så sätt se film! Lite chill, då kan man ju ladda ner då det verkligen inte finns nått att se på tv

I övrigt så började jag bara helt random fundera på en sak, all "ung mamma hysterin" jag anser inte att man är UNG mamma om man är över 18, 20-25, nej då hann ju min mamma med 3 av oss ungar iallafall! Men kollar man media och olika sidor så räknas ju typ allt under 30 som ung mamma! 

Är det bara jag som tycker att man inte klassas som ung mamma om man är över 18-20?

1 kommentar:

Shut Up and Train! sa...

18-20? Då är man på tok för ung ! Då har man knappt gått ut skolan, knappt kommit in i vuxenvärlden, knappt fått något jobb, knappt levt något av sitt liv !

Ja, det är helt klart PÅ TOK FÖR UNGT !!