tisdag 22 december 2009

We're in the city of wonder

Glömt blogga dom senaste dagarna! Skämmes på mig i massor! 

Har varit med Chrissan och Pingu, gått på stan massor och spelat Band Hero, och varit allmänt onyttiga! 

Läskigt snart jul! Bara två luckor kvar att öppna i Chokladkalendern! Köpte en julklapp åt Doris igår och något säger mig att hon kommer tycka väldigt bra om den!

Morgonen började med att en viss liten Grunko ringde och väckte mig! Skamligt i massor! Han klagade på att det var massa snö så jag ger fan i att kolla ut! Nog för det SKA vara snö på jul och nyårs, så länge jag själv slipper befatta mig med det, t.ex. gå i det eller skotta snö! 

Sitter och funderar på vad man ska göra på nyårs, inte länge kvar och ska ha bestämt mig innan julafton! Hökmark känns väldigt lockande faktiskt, mycket trevligt folk, vissa som jag inte träffat på flera månader oxå så kommer ingen på nått bättre så lutar det rätt starkt mot det!

Inga kommentarer: