måndag 28 december 2009

Little child dry your crying eyes

Skulle egentligen till stan med Sophia idag, men stod över eftersom pappa tyckte jag skulle hålla mig från att åka bil/buss, då han tvekar om att köra så litar jag på hans omdöme han brukar ju inte tveka annars så! 

Var istället och åt hos mamma och sen for jag och Doris ut och busade i snön på gården! Började med att jag typ fastnade i en snödriva! Skillat i massor eller hur det nu var! Hunden försvann då i djupsnön och jag tror hon varit grävling eller liknande i sitt tidigare liv, hon kör ner huvudet i snön och springer, tok hund!!

Sen gick vi in och så såg jag hockey med familjen AIK vann trots att jag var där! Oftast så brukar dom förlora då jag ser det hemma hos mamma!

1 kommentar:

Christina sa...

Jag som tittade efter dig på stan igår. Vad säger du om mellandagsrean med mig imorgon? Hör av dig till Simons nummer ^^

Kram :)