torsdag 31 december 2009

All I want is you

Idag har jag hunnit med sjukt mycket! Först så var jag ju vaken på tok för länge, så ringde Grunko och hade varit och hämtat en postbil i stan, för det va nått fel på den han skulle ha så kom han och hämtade mig så han skulle få nått sällskap! Sen så blev jag överöst med tidningar! MASSOR med tidningar, så nu har jag sett delar av Byske som jag inte sett tidigare! 

Var hemma runt 9 på morgon, eller kanske lite senare, ringde och väckte Chrissan och Pingu 10 i 10, av någon anledning så verkade dom inte uppskatta det, och jag pratade tydligen i 190 och helt osammanhängande! Sen sov jag mellan 10-13, for sen till stan med 14:15 bussen och var där en stund, tog en buss till A-torp, hämtade dricka till imorn och for sen hem till Ersmark med 18:15 bussen, behöver jag nämna att jag somnade runt 20.00?

Fast sen vaknade jag ju och nu är jag pigg men måste sova, ska vara hos Malin rätt tidigt sen ska vi till Hökmark och fira Nyårs där, blir säkert skittrevligt, visade sig att Eja, Elin och Gurkan kommer så nu är man ännu mer peppad! 

Nu ska jag spara medans internet funkar för den här gången! Internet är jätte skumt, är skitsegt, funkar enbart en liten stund, sen försvinner det o.s.v. 

Inga kommentarer: