fredag 18 december 2009

I know you're out there

Jag fick just panik och kom på att jag missat Gossip Girl, fast sen kom jag på att just fan! Det är ju torsdag idag, eller var för nu jävlar är det Fredag och om några timmar ska jag i första hand vakna, sen ska jag öppna lucka numero 18, sen gå till bussen, fara på KompetensTorget och sen ska jag fara och kramas med Chrissan på stan! 

Idag innan jag skulle tillbaka till stallet så kom jag att fundera på hur mycket pengar jag hade, var säker på att jag hade MAX 200, men tji fick jag för över 1000 spänn fanns det på mitt älskade lilla kort! Kanske inte köpt så mycket onyttigt ändå? 

Just ja, måste ju nämna att min Groda till lillasyster har galopperat för första gången idag på veteranen Fixo! Hon höll på att glida av men precis som sin syster så är hon ju expert på att rädda situationen och sitta kvar så att hon slapp bjuda alla på tårta! (ökade mammas puls drastiskt dock!)

Själv har man haft skum men rolig hopp/markarbete/dressyrövning med liten, söt, underbart världsbäst Kansas! Han skötte sig fint och har kommit på hur det var man red han på nytt och han är fortfarande lika fin! 

Just ja, jag sitter och lyssnar på Somebody to love - Leighton Meester, lite tufft att hon kan sjunga!

Inga kommentarer: