söndag 1 november 2009

Every day is like a start, ups and downs, tears and laugh

Bland det bästa bidraget som varit med i ESC, om man frågar mig tyvärr vann den ju inte men ändå! 

Lite övrig onödig uppdatering! Prom Night är värdelös, vars i helvete räknas det som skräckfilm? Då inte ens jag blir lite rädd för den utan sitter uttråkad och kan i förhand säga precis vad som ska hända nästa sekund! Och hur lyckas mördaren stabba vissa upprepande gånger i magen/bröstkorken utan att det kommer allt för mycket blod? Samma sak dom gånger han ändrar sina vanor och skär halsen av dom, vad jag har fått lära mig så BÖR det blöda ganska så ordentligt om man skär av pulsådern i halsen så varför blöder inte tjejen mer än om man råkat skära sig i fingret? 

Dessutom, filmen Låt den rätte komma in är också dålig, Det är ju vampyrer så den BORDE inte vara dålig men den är lika värdelös som merparten av alla svenska filmer, jag är allergisk för svenska filmer! 

Nä nu ska jag passa på att besöka mamma och hämta en sak där och sen fara hem och se Gossip Girl! 

1 kommentar:

Christina sa...

Då bloggar ju sämre än mig >.< och jag bloggar dåligt :O

Låt den rätta komma in är ju bra :O Dock så är böckerna hemskare än filmen, men du orkar ju inte läsa andra böcker än biografier och hästböcker och twilight serien >.<