fredag 20 november 2009

Dagens artikel

Filmparen hotar ditt kärleksliv

Och jag som har Notting Hill som favoritfilm sen år och dar sen och dessutom använder den som film då jag ska sova för tillfället, och dessutom är smått beroende av romantiska komedier! Inte konstigt att jag är singel! 

Fast i Notting Hill så får dom ju faktiskt inte varandra på en gång! 


Edit: 
Jag blir mobbad av en viss Grunko som påstår att jag VISST är lika klantig som Bella i Twilight som inte kan gå på en plan yta utan att snubbla! (Den där trädroten var faktiskt där och jag vet inte hur den försvann då jag tog ett stort skutt över den för att inte snubbla omkull och SÅ full var jag inte)

2 kommentarer:

Christina sa...

Ha ha... Bra förösk Jenna att likna Bella ;) Jag är klantigare än dig xD och det vet du mycket väl om ;)

JeayL sa...

Var Grunko som påstod jag var lika klantig, inte jag! Jag sa att jag inte var det!