lördag 26 september 2009

How soon is now?

Seg dag idag, kunde knappt somna inatt, först var jag både pigg och trött samtidigt och just då jag började kunna slappna av så fick jag massor med sms, ja jag har på ljudlös och brukar inte märka av sms så mycket annars iallafall inte då jag sover. Sen fick jag nått psyke och blev mörkrädd och kunde bara inte slappna av, så jag satt och klickade runt på datorn för att lugna ner mig, men problemet var att då jag blivit lugn igen, så var jag övertrött och pigg istället! CRAP! Men men lyckades då somna ändå!

Ska på en stund dra mig mot min morbror, ska äta middag där om jag känner dom rätt så kommer det bli gott och jag kommer rulla fram resten av kvällen och natten! 

There's a club if you'd like to go
You could meet somebody who really loves you
So you go and you stand on your own
And you leave on your own
And you go home, and you cry, and you want to die

1 kommentar:

Christina sa...

Den låten är så fin ^^ Den (fast typ orginalet) är med till introt till Förhäxad :)