lördag 15 augusti 2009

I'm sick and tired of always being sick and tired

Börjar bli en smula less på livet just nu! Förkylningen börjar ge med sig.. Eller ja det gjorde det igår så jag mådde bra i några timmar tills jag blev extremt illamående och fick feber, har legat på soffan i tv-rummet och sovit och sett tv hela dagen, var egentligen grillfest hos grannen men min älskade bror var vänlig och komma över med maten åt mig då jag mådde bättre! Annars har jag bara fått i mig vatten och nyponsoppa idag! Fast mår inte lika dåligt längre.

Såg även travet lite, eller ja, halvsov travet tills det kom Galopp, finns vissa hästsporter som kan göra mig iallafall lite friskare i några minuter! Var med en häst som hette Jennifer's Dream i övrigt! Den vann inte men jag gillade namnet! Så var det en jockey som tappade stigbyglarna i början av loppet och satt kvar hela loppet, dock saktade han/hon ner och kom sist i mål, men ändå skillat!

Inga kommentarer: