fredag 14 augusti 2009

10,000 life times together, is that so much for you to do??

Ligger i min sköna lilla skinnsoffa och ögonlocken börjar kännas tung, som vanligt blev det mer mot tidig morgon än sen kväll innan jag kom i säng, och inte fick jag då sova så länge heller innan Grunko ringer 05:18 och berättar att han kört på en Måsunge! Ungjävel! Jag är ju alltid lika glad att bli väckt! Sen pratade vi på om allt möjligt! Jag kan faktiskt vara väldigt social i trött nyvaket tillstånd!

Jag tycker om Grunko extremt lite vissa stunder! Fast iofs, jag tror jag pratade på ganska bra!

Vaknade sen runt 10-11 och nu är jag trött igen! Jag skyller på att jag inte ätit något sen i morse, fast det är dåligt att skylla på med tanke på hur länge jag brukar klara av att hålla mig vaken och pigg utan någon mat i kroppen! Får ta och plundra kylskåpet på dricka! Socker är kärlek!

Blir iallafall grillfest hos grannen någon gång, var sagt att det skulle bli vid 3, men det blev helt uppenbarligen ganska mycket senare än så! Och jag som t.o.m snabbduschade och fixade mig i ordning! Morr!

Inga kommentarer: