måndag 20 juli 2009

I'm electric

I helgen har det som jag skrivit tidigare varit trästocksfestivalen, om det händer något i Skellefteå och som dessutom är gratis så är det ju nästan ett tvång att vara där iallafall en stund! For dit en stund i fredags och såg Relic, dom var bra! Träffade på Elin, Jäns, Stoltz och andra randoms! Tyvärr började jag träffa folk just då jag skulle hem, var ju bara där till ca 10 på kvällen.

Hade egentligen inga planer på att fara dit under Lördagen, hade knappt ens koll på vilka som spelade men blev övertalad av Fredde att fara dit, först var det en liten förfest hemma hos han, i början var vi bara 4 pers och då kommer dom på att vi skulle spela NHL på Xbox, mitt lag vann faktiskt ibland och jag gjorde nått mål fast mestadels så pep jag och frågade vars jag var! Tacka vet jag sims! Så kom det fler folk så då gav jag bort kontrollen så fort jag kunde!

Sen gick vi alla till trästocks, behöver jag nämna att vi blev väldigt utsprida väldigt fort? Jag hängde bara med den som verkade vara mest klar i huvudet! Men det blev då väldigt mkt gående fram och tillbaka på området!

Sen så virrade vi runt stan som tokar, och så kastade en kottar på mig, tur han inte kastade allt för hårt! Sömn blev det inte fören tidigast halv 6 på morgon och vaknade typ just efter 10..

Sen fick jag meddelande av Grunko att han befann sig i stan så då blev det promenad till nordanå IGEN! Hans farmor hade en utställning om Finska kriget här i skellefteåtrakten, var rätt intressant och se ändå! Fast mestadels låg vi bara i gräset och var allmänt jätte lat! Sen fick jag skrov och hemskjutsning så jag slapp vara kvar i stan till halv 9, sov då jag kom hem, av någon anledning kändes det som jag hade visst behov av att sova!

Sen har jag bara chillat, sett SeaBiscuit med pappa, fast jag såg mestadels bara galoppscenerna, på nått sätt så är det intressantast!

3 kommentarer:

Shut Up and Train! sa...

Du försvann ju bara ifrån oss ditt svin :O

Christina sa...

lät som en tervlig helg :) inga bilder?

JeayL sa...

Stoltz:
Jag vet, tappade bort er i röran och pappa blev stressad!

Chrissan:
Njae, glömde bort det där med å fota, hade dock bara mobilen med mig, om inte en halvdöd grunko i gräset räknas som bild!