tisdag 9 juni 2009

Says I have to wait in the line and come back tomorrow

Inte skrivit på länge, varit i strömsholm, Terrängbanan var kärlek! Jag tror jag och Elin gick runt där i 2 timmar å klättrade å petade på hindren! Banken var gigantisk! Jag fick typ kravla mig för att få mig upp på den!

I övrigt så var det skitväder, förutom några korta stunder, å det hände massor, ryttare å hästar gick omkull, det ösregna, hagla, vi jobbade från 7 på morgonen till typ 22 på kvällen, vi fick se massa fina hästar, en ryttare (eller två) fick totalt psyke på sin häst och spöade den ordentligt tills speakern sa till, morr på såna som inte kan behärska sitt temprament!

Har i övrigt klart alla kläder till studenten, ska bara klura ut resten.. vad mer.. hmm 80-tals tema imorn (läs idag eftersom klockan är efter 12) jag passar inte som 80's

Inga kommentarer: