tisdag 2 juni 2009

I painted a picture of you

Håller som bäst på att städa i lägenheten, får försöka klämma in dammsugning mellan uttag av pengar, middag och godisköp imorgon! Får vara snabb som tusan, kan jag sånt? Fast iofs nudlar är mat, och medans vattnet kokar så borde jag hinna dammsuga lägenheten, nog för det är en stor 1:a men så gigantisk är den ju inte!

Håret är i övrigt både klippt och färgat idag! Vet egentligen inte vad det är för färg, på en bild ser det nästan lila ut men kollar man IRL så är det rött ^^ så jag gissar på ett det är rött med lite lila inslag eller nått likande! Försöker så gott det går att vänja mig vid att håret inte räcker till rumpan utan faktiskt slutar någonstans i närheten av nyckelbenen



Dålig bild som fasen men det var mer bara Elice som ville ha en bild och sen har jag inte orkat ta någon bättre!

Åker ju som sagt till Strömsholm imorgon, 18:15 går bussen härifrån så under natten blir det laddning av både Mp3 och mobil, MP3'n får nog sitta i under tiden jag är på skolan oxå, det där med 4 timmars laddningstid stämde ju inte riktigt får ju se hur länge batteriet håller på den, i värsta fall har jag med headsets kabeln till mobilen och även Breaking Dawn är nerpackad om jag får riktigt tråkigt på tåget vilket inte är så stor risk eftersom jag har min klass där!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad fult det blev!

Christina sa...

Jag tycker att det blev bra :) du ser mer vuxen ut ;) + att du blev lik din syster ;)
men skit i den anonyma kommentaren, den är bara avundsjuk ;)