söndag 31 maj 2009

Baby you're the star

Har en känsla av att det där med att bo i stan är nyttigt för mig, undra hur långt jag cyklade sammanlagt under gårdagen? Gissningsvis över 1 mil iallafall!

Chrissan ringde på morgon och frågade om jag skulle med på stan, helt klart så var jag ju med på det, så jag tog cykeln dit, sen gick vi runt där ett tag, åt en stripsmeny var, gott men jag tror egentligen vi båda var mer törstig än hungrig för drickan tog slut mycket fortare än maten!

Sen tog vi och cyklade hem till Pingu och var där en stund innan det var dags att cykla vidare hem till Chrissan för att äta middag, sen chillade jag å chrissan, typ hoppade studsmatta, vi var duktiga och hoppade in i varann, inte positivt, sen så låg vi på studsmattan och var allmänt lat ännu längre!



Sen kom hennes mamma på den smarta idén att istället för att göra tårta så for vi alla till bergsby kiosken och köpte mjukglass, dom har stoora glassar! MUMS!! Sen cyklade vi från Chrissan till Simon och skulle se film, blev Sjätte Sinnet, kan ju inte påstå att man aldrig sett den, men vissa grejer var mer tydliga nu än då man såg den första gången! Egentligen inte så läskig film, men lite små creepig psykiskt! Tänk om man egentligen är död utan att man själv vet om det!

Sen cyklade jag hem, hela vägen från Atorp till Klintfors, känner mig nästan duktig!

Nu ska jag snart gå ut i det fina vädret, det är tokvarmt ute, blåser rätt mkt men är det varmt så spelar ju inte vinden så stor roll! Blir iallafall en gång eller cykeltur till Kvantum och köpa nån dricka!

Inga kommentarer: