torsdag 16 april 2009

Oooh Baby baby it's a wild world

I denna stund så sitter jag utomhus på den lilla bit av gräsmattan som kommit fram och bloggar från min laptop! Tyvärr är det lite väl ljust så skärmen syns inte så bra men man får vara nöjd ändå!

Internet har jag "lånat" av grannen, pappa är i stort behov av att skaffa trådlöst snart så jag kan springa runt lite överallt med min lilla dator som i jämförelse med t.ex. Chrissans är förjävligt stor!

Nu har dock solen gått i moln kanske inte så kul men det är fortfarande alldeles lagomt varmt! Nästan!

Alla små stationära tap! Se vad ni missar där ni sitter med en stor dator fastsatt i väggen ;)

1 kommentar:

Shut Up and Train! sa...

Istället för att sitta vid datorn ute, så kan man ju vara ute å göra något mer...tja vad vet jag, kanske någon ute aktivitet XD? Tro inte att du är duktigt bara föra tt du har lyckats ta dig ut, du kunde ju ha lämnat datorn inne XD