fredag 24 april 2009

I wish we could just start it over.

Håller just nu på att micra havregrynsgröt gjort på fiberberikade havregryn, eller som mamma skulle säga "skitgryn" och det kan behövas för nu har min mage fått nått psyke.. igen! Jag måste ju ha en av världens mest känsliga magar! Kan dock bero på att jag fått i mig för mycket laktos i kombination med att jag ätit för lite! Har inte varit Jenna vänlig lunch på skolan, och dessutom åt jag glass i tisdags + godis, drack ett halvt mjölkglas i onsdags och sen va magen helt psykad redan igår och då visade det sig vara pannkaka till lunch, det blev ju helt klart mycket bättre! Eller så inte, tydligen räcker det inte med att jag är jätte petig med vad jag äter och inte äter utan jag var ju helt klart tvungen att bli laktosintollerant oxå!

Aja får hoppas att magen blir glad över lite fibrer och slutar göra ont å må allmänt illa och att det är av naturliga orsaker typ ordentlig mjölkmage!

Skriver kanske senare om det händer något roligt!

Inga kommentarer: