måndag 13 april 2009

I know you think that I shouldn't still love you I'll tell you that

Sitter ensam i mitt rum och är tokförkyld, halsen är elak och jag andas med en näsborre, halstabletter och hostmedicin har jag massor av men inge nässpray! Varför har man inte nässpray då man behöver det! Hittade typ en gammal med max en halv milliliter kvar, vet inte hur mkt det funkar!
Får be pappa att han ska fara och köpa det åt mig!

Grunko var inge snäll som smittade mig med förkylning, det var faktiskt väldigt väldigt elakt!

Just nu sitter jag och lyssnar på Dido, hon har så grymt mysiga låtar och ska väl snart sova tror jag, eller iallafall lägga mig och se film! Måste ta och städa egentligen, började lite smått idag att sortera i garderoben för jag behövde hitta ett speciellt klädesplagg, men det slutade med att allt låg i en hög på golvet och där ligger det mesta kvar! Aja får ta tag i det imorgon!

I won't go
I won't sleep
I can't breathe
Until you're resting here with me

Inga kommentarer: