tisdag 17 mars 2009

This is what I think so think me naive

Blir ett mkt kort inlägg, har haft ont i huvudet typ hela dagen, börjat med ett nytt uppdrag, skriva CV, lyssnat på Kommunal då dom babblat på, dom drog över tiden med 20 min, tur vi fick längre lunch iallafall!

Sen sista lektionen fick vi lära oss att splitsa grimskaft, jag är inte pysslig av mig!

Lyckades trampa typ rätt ner i en slaskpöl, nog för jag tycker om att det är på väg att bli vår men bara för det älskar jag inte att trampa runt i slask och bli blöt!
Var sen jag med Grunko och Lidde på stan en stund medans jag väntade på bussen hem blev allmänt mobbad, som vanligt..

Sen har jag varit hemma och snyftat till Systrar i jeans 2 och sen orkade jag inte göra nått så jag la mig och lyssnade på Celine Dion, det gick inge bra, för jag somnade och nu ska jag sova på rikitgt så jag kanske blir frisk eller liknande!

Inga kommentarer: