lördag 28 mars 2009

Sex drive!


jag å Chrissan ha just kommit hem från Malin där jag, Chrissan, Malin, Warro, Pingu och John sett film, först såg vi nån helskum portugisk film, namn och handling utelämnar jag, vi försökte dock lära oss svära på portugisiska, så nått underhållningsvärde fanns det ju i den!

Sen såg vi Sex Drive, helt klart en film i min smak, behöver jag nämna att det var en hel del snuskprat? Att sen Fall Out Boy dök upp mitt i filmen ökade ju intresset för filmen, Pete Wentz, RAAWR!!

Sen var ju nästan jag med i filmen, faktiskt! Lite små udda Emo look alike tjej, en av hennes första repliker var i stil med (ursäkta att dt blir på svenska)

Tjejen: Har du en sax?
Sömmerska(?): Är det en lös tråd?
Tjejen: Nej, jag tänkte om du kunde cutta mina handleder

Jag vet inte vad det är med mig och skämt om cutta upp handleder å sånt, kan vara mitt sätt att få bort det hemska med att jag själv har gjort det, avdramatisera kanske det heter.. Iallafall, Sexprat, Emo tjejer, Korkade blondier, Nördkillar, Amerikanskt, fulla Amish folk och Fall out boy, kan det bli bättre?

1 kommentar:

Christina sa...

haha filmen var ju helt underbar ;) riktigt låg humor (A) men helt underbar