onsdag 4 mars 2009

Not like everything I do depends on you

Har lyckats hitta hem, jag skulle ju som på stan och EVENTUELLT stanna hos Chrissan en natt så vi alla (Jag, Chrissan, Malin och Simon) kunde hitta på något på kvällen, sagt å gjort, jag stannade, vi såg Barnhemmet, en spansk skräckis, jag tror jag håller mig från spanska filmer, jag blundade större delen av filmen samtidigt som jag hoppade till av ljudet och dom andras prat om vad som hände, undra om malin och simons händer mådde bra då filmen var slut? Jag höll dom båda i handen och var skitskraj, småbarn och gamla tanter med skumma dödsryck är läskiga så det så!

Sen så lyckades jag tydligen bli kvar hos Chrissan ännu en natt så vi umgicks alla igår kväll också, men då höll vi oss från skräckisar, enda filmen vi såg var Aladdin men det var innan Malin kom! Vi satt uppe i Simons rum och pratade och umgicks tills Malin skulle hem så då gick vi tillbaks hem till Chrissan och så gick jag å la mig typ 11, tro det eller ej men det händer faktiskt att jag är kvällstrött, och Ikke att förglömma att jag och Chrissan sjöng singstar under dagen! Disney låtar ftw! Fast jag sög iofs, speciellt då jag skulle sjunga som Aladdin jag har inte så maskulin röst tydligen!

Iallafall så for jag tidigt tidigt 10:40 hem till Elmer i Skehamn och umgicks med han typ såg film, såg skumma videor då han och hans kompisar var lite smått galen..
Så satt jag å Eja å pratade häst ett litet tag, å Twilight såklart! Så kollade Egon helskumt på mig då han kom hem fast iofs hade jag kommit hem och han hade varit hemma hos mig hade jag nog oxå kollat konstigt på han!

Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen, kanske blir att göra en tidig kväll ikväll oxå! Det är säkert nyttigt att vila upp sig!

2 kommentarer:

Shut Up and Train! sa...

Skräckisar äger :}

Christina sa...

barnhemmet var ju super och aladdin är ju faktiskt bra :]