fredag 6 februari 2009

The warmth of your embrace melts my frostbitten spirit

Ville bara börja med att säga att jag och Chrissan har förhandbokat 2 Disc Editon av inte vilken film utan såklart Twilight! Den släpps 29/4, man ska vara ute i tid va? Tänkte bara förvarna alla i våran närhet om det, för det är inte så säkert att ni kommer se till någon av oss på en lång lång tid då vi fått DVD:erna!

Sen så kan jag nämna att jag är väldigt jätte less på snön, jag tycker inte om vinter, och då det kommer flera dm snö så tycker jag ännu sämre om det! Har varit ute och skottat snö i en timme idag, kan inte allt bara försvinna typ nu?

Ska snart gå till mamma, som sagt, jag hatar vintern men just nu är jag så hungrig så huvudet snurrar så jag tror det är vettigt att fara och äta iallafall!

Har hört talas om att folk hittat åt min blogg, kul, inte för jag tror det händer så mkt intressant i mitt liv!

2 kommentarer:

Christina sa...

höhö jag kommer att måsta ge dig pengar snart. kommer mest troligen vara på grekland den 29/4 och mysa i solen ;) avundsjuk ;)?

Shut Up and Train! sa...

Att man blir chockad när man får veta att folk läser ens blogg >_<