onsdag 21 januari 2009

Bröllopsduellen

Ikväll har jag och Chrissan spenderat i "stora" staden, först gick vi på subway och åt, inget ovanligt som Chrissan redan skrivit på sin blogg, snart kommer dom veta vad vi vill ha för nått! Kanske dax att testa något nytt? Nog för jag tycker rostbiffsmackor är riktigt goda och jag har faktiskt förnyat mig lite! Har börjat ha salt och peppar på dom! Ooooh spännande!

Iallafall sen så gick vi och hämtade ut biljetterna till kvällens film, Bröllopsduellen, sen skulle jag ju självklart ha lite godis, komiskt nog så har jag värsta tvånget att jag SKA ha godis och en dricka på bio, Fanta Exotic Thrill och så självklart lite godis på det! Men komiskt nog så äter jag grymt lite godis då jag sitter och ser filmen så jag vet faktiskt inte varför jag ens köper det!

Mina ögon fastnade på nått nytt linne inne på H&M så jag var bara tvungen att gå och kolla på det, men nått köp blev det inte så vänder vi oss om och då kommer en klasskompis gående så står vi och pratar med henne en stund tills Chrissan tyckte jag hade pratat av mig tillräckligt mycket så släppade hon mig mot bion där vi träffade massor med randoms från skolan! Naturbrukare brukar inte vara på stan läskigt då dom är där!

Iallafall sen såg vi ju filmen, och den var supersöt! Helt klart en tjejfilm så alla killar som hatar såna filmer, se den inte, men till alla tjejer som gillar sånadär söta lättstuderade filmer go for it!

Aja nu ska jag försöka sova sådär minst 1 timme tidigare än vanligt! Önska mig lycka till!

2 kommentarer:

Christina sa...

haha det gick inte så bra för dig att somna tidigare än vanligt va ;) XD?

Shut Up and Train! sa...

Dallas :( <3