tisdag 23 december 2008

Your mood swings are kinda giving me whiplash

Ska snart sova!
Idag har jag roat mig med att faktiskt börja städa mitt rum! Det skulle vara klart innan jul iallafall och det kommer det vara! Ska ta och klä granen och städa klart mitt rum! Chihuahorna under sängen håller på att förvandlas till Rottweilers, om det inte redan är det?

Var barnvakt åt Maria, Jag såg Sea Biscuit och ungen lekte duktigt, jag lyckades dessutom ta mig en liten sovstund mitt i filmen! Tur att jag sett den så många ggr så jag vet exakt vad som ska hända! Jag vill oxå rida fina galopphästar!

Så åt vi knäck och annat gott! Det är rätt chill att vara barnvakt ändå! Dessutom var Doris helskum, hon låg och rullade på golvet samtidigt som hon lät jättekonstigt och bet sig själv i tassarna! Vem sa att min hund var normal?

Har sett klart hela Scream triologin, dom är så B så att man typ sitter och skrattar istället för att vara rädd! Varför ska Sidney alltid flyga åt fanders, ställa sig upp och spöa skiten ur mördaren? Och varför ramlar den där Polisen Dewey ner för ALLT som är möjligt att ramla ner för? Och varför är blondiner så förbannat blåsta?

Undra om jag har kvar min gamla helt söndriga scream-mask någonstans? Fast då jag var liten så ville jag ha den masken som var ännu häftigare men oxå mycket dyrare Screammasken som de kunde rinna blod från, varför fanns den funktionen? Det blöder ju typ aldrig från mördarens huvud ändå? Eftersom han är skum mördare så är han ju praktiskt taget odödlig, jaa... tills han står öga mot öga med Sidney förstås *suck*

Jag tror jag ska lyckas gå å lägga mig snart! Innan jag hittar på annat som jag ska roa mig med!

Inga kommentarer: