lördag 13 december 2008

Lucia!







Jag och pappa hade Lussevaka med Within Temptation, Vårat normala Within Temptation kollande går ju ut på surroundljud.. ganska ordentlig hög volym! Det gick iallafall ungefär halva spelningen om ens det innan mina ögonlock blev ordentligt tunga och jag lyckades somna med dånande högtalare runt mig! Hur lyckas jag egentligen? Jag börjar bli rädd att jag kan somna vars som helst och hur som helst!

Idag är det Lucia, har inte sett till någon än, pappa sätter mig i arbete, måste städa, var tvungen att torka bort massor med damm från nån skum sak och bära in en soffa! Det var jobbigt och mina armar är jätte jätte trötta!



I övrigt så är det Amy Lee's 27:e födelsedag idag! Grattis på hon!
Och ja, jag är nörd som vet det med tanke på hur bra jag är på att komma ihåg vänner och familjemedlemmars födelsedagar!

Håller just nu på att rippa massor med skivor till datorn, känns som jag har brist på musik just nu! Har ju inte ens 2 Gig inlagt på datorn!

Inga kommentarer: