fredag 26 december 2008

Julklappar!!

Nu är julen över för den här gången! Nu är det massa roligt som mellandagsrea och nyårsafton innan de här året är slut!

Kort summering av julklapparna!



Micke gav mig en tavla, som jag faktiskt stått och kollat på! Se vilken duktig bror jag har!



När jag hör din röst, yepp det är andra boken i Twilight serien, syrran som gav mig den, jag är faktiskt förvånad att jag har lyckats slita mig från boken så jag kan blogga! Böckerna är som sagt UNDERBARA! Tack systeryster!! Har stått och hållt den i handen många ggr utan att köpa den!



Fick knivar, skärbräda och grytlappar av mormor och morfar!



Pappa gav mig en Digital fotoram, MED fjärrkontroll!
Just nu har jag den så den visar tid och datum och såklart ett bildspel, måste ta och köpa ett minneskort till den, tur att dom inte är så farligt dyra! Just nu har jag mitt usb minne fullproppat med alla bilder jag har på datorn! Får bara en större lust att fota ordentligt!



Jag och jonte fick varsin skämtjulklapp, min var en burk med nå skum marmelad! Jag har tyckt om marmelad så länge jag kan minnas, speciellt apelsinmarmelad! Men nu får jag testa någon nysort!

Av mamma och bosse fick jag skumtomtar, med tillbehör! 500 spänn, undra vilket jag egentligen tycker bäst om? Skumttomtar är ohälsosamt för mig!

1 kommentar:

Christina sa...

jag gillar klapparna ;)
bilden var ju lixom lite smått väldigt du ;)