måndag 15 december 2008

Jag är bra!

Jag känner mig duktig idag! Har faktiskt hunnit med mycket!

Först så har jag ju varit i stallet, red kadrilj på Exidus, det spårade, min klass och rida tyst existerar inte! Och hålla sig brevid varann i galoppen de var tydligen svårt, jag hade tur som var ensam längst bak!

Sen hoppade vi bana, fick hoppa Snowman igen, så söt ponny han är! Hoppade typ 70, lite sådär lagomt! På banan var det även en trippelbarr, något jag aldrig tidigare hoppat men det gick fin fint! Var faktiskt inte läskigt alls då man väl hoppade det, ser ju lite smått läskigt då man står brevid det eftersom de ser långt ut!

Men han var då liten och söt, och hoppar som vanligt allt man styr mot och travhoppning på uppvärmning blev galopphoppning, vem fasen var det som sa att han var 21?

Halv 5 skulle jag vara hos tandläkaren, jag tycker inte om tandläkare och tycker jag är där alldeles för ofta, Men jag var en duktig flickan och spottade inte ut den där röntgensaken som är alldeles för stor för att passa i min mun! Och dessutom har den sylvassa kanter som skär sönder inne i munnen så det är på ren automatik jag spottar ut det! AJ säger jag bara!

Sen så har jag kommit fram till hur man laddar hem saker! Nej jag har inte lyckats fått igång DC, men de där skumma Torrent tjafset har jag nästan lärt mig!
Som sagt! Jag är bra!

Har fått hem Twilight och Twilight soundtrack! Oj det kanske man inte ska skriva?
Aja! Jag har ju faktiskt betalat för att se filmen på bio 2 ggr, och skulle utan problem kunna göra det igen! Och sen har jag ju FAKTISKT tänkt köpa DVD'n då den kommer! Min filmsamling kommer snart till stor del bestå av Vampyrer har ju redan Underworld, behöver Underworld Evolution (Blink blink till mina syskon)

Men nu tror jag faktiskt att jag ska sova, fast ja, jag brukar alltid sitta uppe länge, jätte jätte länge!

Inga kommentarer: