söndag 16 november 2008

We're part of a story, part of a tale, sometimes beautiful, sometimes insane



Jag var uppe i jontes rum och tog bilder som jag missat att lägga över till datorn, sommaren regnade bort och då man tänker tillbaka så tycker man att det bara var iskallt och regnade hela tiden! Men bilderna säger annat, för visst var det solsken och varma dagar också!



Trevliga dagar med Chrissan på stan, vi spenderade massor med pengar på nödvändiga och onödiga saker, vad hade sommaren varit utan världens bästa bestisfestis? Även om vi båda jobbade alldeles för mycket så hann vi med mycket trevligt oxå!

Stadsfesten
Hälsade på i Tims lägenhet
Åkte till Umeå



Impulsåkte till Åselemarknaden med Staffan och annat folk, även Malin och Warro var där, allt spårade på ett roligt sätt, Jag och Malin gick runt och var helt nykter, vi var nog de enda! Staffan snodde mitt liggunderlag då jag sov och jag hade ont i kroppen och var dessutom orangefläckig då jag kom hem..



Tog hand om Doris medans mamma, Bosse och Maria var i Stockholm, hon är och förblir en av de mest underbara fyrbenta varelserna!

Sommaren måste ju ha varit riktigt trevlig och jag saknar det, varför kan det inte vara sommar året runt?

1 kommentar:

Christina sa...

Nu när jag var hos simon passade jag på att rensa en massa onödiga bilder. Bla från den gamla kameran. Det var ju bara en massa sommarbilden på det minneskortet. härliga minnen. Vi får helt enkelt se till att den här vintern blir minst lika bra, om än att vi har bra mycket mindre pengar nu än då!