lördag 22 november 2008

Twilight


Jag ska inte ljuga och säga att filmen var dålig för det var den då helt klart inte, gick snabbt in på min lista med filmer jag kommer kunna se om och om igen.
Jag tror inte jag och Chrissan var ensam om att sitta i biosalongen och le sådär fånigt..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om den, något negativt går inte att skriva eftersom de enda negativa var att det råkade synas att Edward hade linser på sig en endaste gång men det är ju lite svårt att dölja då dom zoomar in ett öga och sen visar det på en gigantisk bioduk, eller ja de går ju redigera bort men vem bryr sig egentligen om det?


Viss besvikelse kan det ju oxå vara om man allvarligt tror att det är en skräckfilm man ska se eftersom de mera är romantisk, action, fantasy typ, eventuellt att min lillasyster på 8 år skulle kunna bli lite rädd, men 15 års gränsen är lite väl hög!

Filen summeras kort och gott med, massor med aaaaw-moments, diverse nagelbitning under de lite mer spännande ögonblicken, och jag vill ha Edwards familjs hus och det vet jag att de flesta som ser filmen kommer vilja!

Så vad väntar ni på? Gå till närmaste biograf och se Twilight!
Och sen är det bara att vänta tills dom andra filmerna kommer vilket enligt IMDb kommer ut:
New Moon (2010)
Eclipse (2012)
Breaking Dawn (2013)

Bara att införskaffa böckerna läsa dom tills bladen faller av och nöta filmen och vänta tills New Moon kommer!

1 kommentar:

Christina sa...

så himla underbar. jag är kär. jättekär. jag behöver väl inte säga så mycket mer?